Pages

Tuesday 10 November 2015

Birchbox - marraskuu 2015

Seuraavaksi kurkistus marraskuun Birchboxiin!


Laatikon ulkonako on suunniteltu yhteistyossa Skinnydip Londonin kanssa, jonne boksissa oli myos kymmenen punnan alennukseen oikeuttava alekoodi. Kyseinen putiikki myy hauskoja kannykkakuoria, laukkuja sun muuta pienta tilpehooria.


Talta boksin sisalto naytti ensisilmayksella, ja katsoin heti etta kas, valkoinen kajalkyna, sellaista juuri tarvitsinkin! Toiseksi huomioni kiinnittyi tutun nakoiseen punavalkoiseen puteliin, Beauty Protectorin tuotteita on boksista tullut ennenkin ja oon tykannyt niista kovasti. Ja hei kynsijuttuja..!


Katsotaanpa tarkemmin..

* So Susan Featherlash Mascara - tuotekortin mukaan tan hinta olis 18 puntaa, aika tyyris! Jonoon muiden vuoroaan odottavien ripsareiden joukkoon, pitaa varmaan ruveta meikkaamaan useammin, etta ne tulis joskus kaytettya..
* Lord & Berry Silhouette Neutral Lip Liner - hitto, ei se ollutkaan kajal! Tan pitais siis olla kutakuinkin nakymaton huultenrajauskyna, katevaa kun voi kayttaa minka varisen punan kanssa tahansa.
* Absolution La Creme de Teint (light) - joku meikkivoideasia, savy on light, joten taytyy kokeilla millanen taa on..  35 punnan hintalapulla veikkaan kylla, etta ei tuu ostettua lisaa, ellei taa tee jotain todella ihmeellista. Akkia kadelle kokeiltuna kaksi huomiota; 1) tassa on shimmeria ja 2) janna tuoksu, muistuttaa jotakin, mutta en saa paahani mita, joku karkki ehka? Haluanko ma naamani tuoksuvan?
* Delarom Creme Acquaconfort - naamarasva, jonon jatkoksi tamakin.
* Beauty Protector Hand & Body Moisturizer - BP:n tuotteet tuoksuu aina hyvalle, ja tama ei ole poikkeus. Pikku putelista ei paljon kroppaa rasvailla, joten eikohan taa tuu kaytettya ihan vaan kasirasvana.
* Thumbs Up Rosa Nail Wraps - Pakkauksessa on viisi eri kokoista kukkakuvioista koko kynnen tarraa. Lyhyisiin kynsiin naa vois varmaan leikata puoliksi tai kayttaa vaikka aksenttikynsina.

Sellainen tapaus talla kertaa. Suosikkini on BP:n rasva ja kummallista kylla, nyt kun istun tassa kattani nuuhkien, niin myos tuo meikkivoide vahan kiinnostaa. Naamarasvakin on ihan jees, ja huultenrajauskyna. Ripsareita mulla on noin tuhat, niinkuin ennenkin oon todennut, ja noi kynsitarrat saattaa jaada kayttamatta. Ihan ok, toivottavasti ensi kuun boksi on joku ihan super, koska se jaa sitten vikaksi, voi nyyh!

Mun taytyy viela kertoa, etta Birchboxilla on sellanen systeemi, etta kun kay niiden sivuilla arvostelemassa boksinsa ja sen tuotteet, niin saa pisteita, jotka voi sitten tuhlata niiden nettikaupassa. Syyskuun boksia arvostellessa siella oli yksi tuote, jota mun boksissa ei ollut, Paula's Choicen BHA Liquid, eli sellanen kuorintaneste. Oon lukenut siita aiemmin ja halunnut kokeilla sita ikuisuuden, joten laitoin sitten hieman narkastyneen viestin, etta mun boksissa ei tata ollut, ja sielta sitten ystavallisesti vastattiin ja lahetettiin mulle puteli erikseen. Oon ihan tosi innoissani, etta paasen kokeilemaan sita! : )

Mitas tuumaatte boksista?

3 comments:

  1. Ooooooo, miten ihana pakkaus! ♡♡ Mä näin kerran yhdellä tytöllä tollasen simpukkalaukun, mitä tuolla Skinnydip Londonissa myydään, kiitos linkistä, mun on ehkä hommattava selllainen, jos ne toimittaa Suomeen! ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jos ei laheta niin ma oon tulossa joulukuussa Suomeen. ;)

      Delete