Pages

Sunday 6 December 2015

Joulukalenterin 6. luukku

Hyvaa itsenaisyyspaivaa sinne Suomeen! : )


Aloitetaanpa Essencesta. Joulusukan muotoinen kynsiviila. Oikeesti hei.. Kai tammoset turhakkeet on "pakollisia" luukuntaytteita..

Lookfantasticilta Inikan musta rajauskyna. Sertifioitu luomutuote. Jos en ihan vaarin muista niin mulla saattaa olla ennestaankin yksi tallainen.

MURin luukku piti sisallaan melko.. ravakan varisen oranssin huulipunan. Tata ei tulla mun huulilla nakemaan, tahtooko joku taman? :D Saat kynsiviilan kaupan paalle. ; )


Tan paivan saalis jai aika heikoksi, ehka huomenna taas parempi tuuri. : ) Vai mita ootte mielta?

6 comments:

  1. Nyt oli aika tylsä saalis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vahan kehno kylla, mut toivottavasti huomenna taas parempi. :)

      Delete
  2. Mä jostain syystä tykästyin tohon huulipunan väriin o.O Siitä tulee mielee syksy ja sen vois kivasti yhdistää piCture pOlishin Autumniin :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Onhan se syksyinen joo, mutta toi vari ei vaan istu mun naamaan. :D

      Delete
  3. Ihana huulipuna! :D Joo pitäähän nuita turhakkeita olla mukana, jotta hinta laskee edes vähäsen. Kai. Mutta koen pikkuviilat ihan näppärinä paikkausten viilaamiseen. Itse suhaan viilalla sitä vauhtia paikkauksia, että paristi on kynsikin ohentunut. Pikkuviilalla suhaaminen on hallitumpaa, eikä käy haavereita :) Parempia luukkuja huomiselle ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erittain hyva pointti, mulla on aina joku kynsi paikattuna.. kunhan ei olis ihan sysipska, et ekan kayton jalkeen lentaa roskiin.

      Delete