Pages

Monday 3 October 2016

Neonkeltuaiset

Nama kynnet edustavat heinakuun loppua, kun jossain mielenhairiossa paatin lakata kynnet heinakuun Meeboxissa tulleella Models Ownin neonkeltaisella Luis Lemonilla. En ole ikina erityisemmin valittanyt Models Ownin lakoista, eika tamakaan tehnyt suurta vaikutusta. Alle lakkasin kerroksen Essien Blancia, jotta neonvari esiintyisi edukseen. Olin myos juuri saanut hyppysiini Uber Chicin 10-kokoelman, jossa oli kivoja kesaisia kuvioita, ja paatin leimailla kynsille sitten sitruunoita ja varvassandaaleita.


Neonkeltaisella olisi voinut saada oikeinkin kesaiset kynnet aikaan, mutta naa ei kylla onnistuneet. Sitrusviipaleet olisi pitanyt leimata jollain muulla varilla kuin mustalla, ja lisaksi mua ketutti keskisorman kynsi, jonka olin onnistunut viilaamaan aivan vituralleen, joten nama kynnet jaivat hyvin lyhytikaisiksi, mahtoivatkohan nahda edes seuraavaa aamua? Lakka lensi myos saman tien uutta kotia etsivien lakkojen laatikkoon. Ei jatkoon.

4 comments:

  1. Minusta nuo sitruskuvat on just kivat :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle tuli enemman jotkut karrynpyorat mieleen, mut kiva jos sulle ei tullu sellasta mielikuvaa. :D

      Delete
  2. Noi sitrukset on kyllä tosi kivat! Pitääkin tehdä joskus samantyyliset, mä meinaan tykkään tosissaan tosta mustan ja neonkeltaisen yhdistelmästä noiden sitruunoiden kanssa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaan odottamaan tuleeko sun lopputuloksesta kivempi ku mun. Veikkaan etta tulee. :D

      Delete