Pages

Wednesday 7 December 2016

Luukku 7

Huomenta!


Tanaan aloitin MURin kalenterista, josta paljastui Baked Blush savyssa Hard Day. Nayttaa ihan kivalta. : )

Essencen kalenterista puolestaan loytyi poskipunasivellin, kuinkas sattuikin sopivasti! :D

Viela kun LookFantsun kalenterista tuli NudeStixin Lip+Cheek Pencil savyssa Whisper, niin alan jo epailla etta tassa on joku salaliitto, kertokaa ihmeessa jos muistakin kalentereista on tanaan loytynyt poskille kaytettavia tuotteita! :D


Meneekohan taa paiva nyt ihan poskelleen? (sorioliihanpakko) No toivottavasti ei, koska mun olisi tarkoitus lahtea ajelemaan muutama tunti mutsin luo kylailemaan..


Mitas tykkaatte?

4 comments:

  1. Mulle tuli myös tuo saman sävyinen kynä, mutta ilmeisesti vaihtoehtoja on ollut muitakin. Mä olen kuitenkin tyytyväinen tuohon sävyyn. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Juu, ma luulen etta taa on mullekin ihan soppeli savy. :)

      Delete
  2. Mulle tulu Nudestixistä eri sävy mutta tykkäsin, eikö oo posketonta! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katoinkin etta sulla oli eri, mut se sopiikin sulle varmaan paremmin kuin esim mulle! :)

      Delete